Nazwa firmy ma ogromne znaczenie i wpływa na decyzje klientów. Chcesz się wyróżniać i budzić pozytywne skojarzenia? Pomoże Ci w tym Copywriting.pl!
Wiele osób kojarzy Jarka Kaniewskiego z hasłem reklamowym popularnej kampanii picia mleka. To idealny przykład na moc słowa. Twój naming może być równie chwytliwy i skuteczny. Jeśli chodzi o nazwę firmy - podobnie jak hasło reklamowe - musi być krótka i łatwa do zapamiętania. Koniecznie należy ją też dopasować do profilu biznesu. Więcej informacji na stronie internetowej pod linkiem copywriter.pl. W innych zakładkach znajdziesz również ofertę tworzenia treści na stronę internetową, storytellingu, scenariuszy do radia i telewizji. Copywriter przygotował też kurs dla osób, które chciałyby poprawić swoje umiejętności i odnaleźć się w pisanym marketingu. Możliwości jest naprawdę dużo!
Firmy według kategorii
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Atrakcje turystyczne i noclegi
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Transport dla Ciebie i firmy
Baza kursów i szkoleń
Hodowla i rolnictwo
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Baza organizacji i stowarzyszeń